Gulligaste överraskningen

Nu var det en vecka sen Mr pojkvän kom hem och vad gör han? Jo, han kommer hem med en stor bukett med blommor till mig och har skrivigt gulligaste vykortet.

Mamma tyckte blommorna var skit fina så, ja dem ligger i vardagsrummet istället för i mitt rum.

Sen hade pappa och Mr pojkvän en del konversationer för första gången och tro mig jag tyckte att det var väldigt nervöst sen min pappa kan vara otroligt pinsam.

Men det gick bra och sen åkte vi hem till honom och kollade på roligaste filmen, I want candy!

Det är en komedi film som handlar om två brittiska studenter som vill få möjligheten att göra en film, men den ända möjligheten dem får är att göra en porrfilm med ingen mindre än Candy (Carmen Electra.)

Gulligaste blommorna i mina favorit färger och till var det tre röda rosor men dem har jag torkat.


 



image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0