I want, och I will have

Jag blir tokig, jag vill ha sommar mode, och jag vill ha sommar mode för att inte glömma, sommar väder NU!
Jag är så jävla trött på att ha vinterkläder som börjar bli så otroligt tråkigt och fult.
Jag vill ha sommar kläder och allt som hör till sommaren, sommar färger på kläder, smycken, smink, accessoarer och på naglar. Ge mig sommar nuuuuuuuuuuuuu!!!!!!

Jag vill ha.......
Rosa solglasögon

image51

En till chanel väska, min är snygg men denna är lika snygg suck

image53

Blås apan som blåset torr dina naglar
image54
Munkar från New York, yaam yaam

image55

Kaney West urballa solglasögon
(Någon som vet vart man får tag på dem?)

image56

Och sist men inte minst ett par rosa skor, dessa skulle inte sitta fel!

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0