Saturday night

Efter min nudel/gossip kväll igår, ska jag snart bege mig till duschen och låtsas att jag befinner mig i Amazonas regnskog. Sen har jag och ett par tjejkompisar bestämt oss för att ta ett par drinkar någonstans i stan och allmänt snacka sönder oss (de vi tjejer är bäst på alltså).

Sen hoppas jag på att min granne som vart borta en vecka i Egypten kommer hem för jag har saknat sönder henne. (Min granne är också min bästa barndomskompis för er som inte visste) och jag hoppas solarium färgen jag fick igår inte skiljer sig så mycket från den sexigt snygga solbrännan hon fått, suck.  Sen kommer också Mr pojkvän hem imorgon och jag bara längtar! Men nu ska jag dra och förhoppningsvis får alla en het och flummig kväll, Hastala Vista babe´s!

image13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0