Varför finns jag som en blogg?

Idag bestämde jag mig för att också skaffa en blogg! Jag har innan vart den som inte har vart så förtjust i bloggar men på sista tiden läser jag en jävla massa bloggar och jag känner att nu är det min tur att ge er alla en het blogg . Såklart är min stora inspiration Perez Hilton, hans blogg läser jag minst 3-4 gånger om dagen och jag kan bara inte få nog.

Så vad kommer denna blogg att handla om då? Ja, jag tänkte skriva allt ifrån mig själv och vad jag har för mig till a la mode, skvaller & kändisar.

Nu är det så som jag nämde innan är jag lite skeptisk till detta med blogg, men jag älskar att skriva! Jag har som mina vänner vet skrivit tusen dagböcker under de senaste åren och att blogga måste jag enda testa på känner jag sen att skriva dagbok börjar kännas lite "old."


Kommentarer
Postat av: jordii

välkommen till bloggvärlden. haha

2008-03-12 @ 19:39:51
URL: http://jordiis.blogg.se
Postat av: Nedved

haha jag tackar stort, du inspirerade ju mig så värst

2008-03-12 @ 20:22:01
URL: http://nedved.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0