Året grymmaste skiva är här!

Ja, ni läste rätt er efterlängtade skiva (min) är nu på onsdag så spring nu till era garderober och leta rätt på kvällens outfit. 
Denna heta fest håller hus på Göteborgs Nation och eftersläppet är halv tio så vad väntar ni på?
Hör av er ifall ni vill ha förköp annars kan man köpa på plats!
Nu börja nedräkningen plus ska börja festen redan på måndag då flera av mina vänner har studentskiva på BJ.
Som tur har jag shoppat as mycket kläder så kläder är inga problem, inte heller skor köpte ju 6 par i Manchester, (Bilder av dem kommer snart!).
Dessutom är jag blond nu!! kläder, hår och skor klart, get the party staaaaarteeeeeed!



image133



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0