Oh my fucking god!

Om ni har missat världens och då menar jag bokstavligt talat världens bästa serie så är ni helt ute och cycklar!

Jag & Mr pojkvän har som tur samma smak i väldigt mycket men en sak vi verkligen har gemensamt är kärleken till serien Two and a half men!

Asså det finns inte en enda serie, eller jo sex and the city som får mig på så bra humör som denna!

Inte nog med att man bara skrattar och skrattar så får man aldrig nog, i alla fall inte i vårt fall så nu har vi kollar klart på både säsong 1-2 och trean håller vi på med.

Mitt tips är verkligen köp hem säsongerna för ni kommer inte att ångra er ett dugg.

Serien handlar kort om Charlie som lever Casanova livet tills hans erny (nördiga) bror Alan och hans efterblivna son Jake kommer.

Titta och bedöm själva:



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA neeeda, 2 and half men suger stjärt!

2008-05-28 @ 23:10:56
URL: http://arshii.blogg.se
Postat av: Nila!

hahaha.. lika så gör din ruttna kommentar!

2008-06-01 @ 02:04:07
URL: http://nedved.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0