Back to my UK life

Idag på jobbet hade vi det jätte kul.
Jag jobbar ju i en klädbutik på två våningar och på övervåningen har vi även nagelfixning så man kan också fixa sina naglar & ögonbryn vilket är perfekt för oss som jobbar där.
Det var inte så mycket kunder och vad kunde vi hitta på för skoj? Jo vi alla satt och fick våra ögonbryn plockade fint.
Nej jag trivs jätte bra på mitt nya jobb även om det ibland kan vara lång tråkigt sen vi inte har jätte mycket kunder, men huvudsaken är att man trvis vilket jag gör.
Nej nu måste jag sova, men kom på att jag inte skrivit ner det pinsamma samtalet jag hade med min chef!
(Ännu en gång att jag alltid lyckas!)

Satt och hade lunch på jobbet dagen innan jag skulle åka hem till Sverige

Jag: Im going home soon, yeey!


Chefen:
oh, I remeber when i was dating in Sweden..


Jag: haha did you met any hot swedish girls?


Chefen: ehm, im gay haha


Jag: haha and im a lesbian


(Från skratt till tystnad)


Chefen: no seriously i am gay!


(Ja ni kan tänka er hur skämighets graden bara ökade och där satt jag helt röd i ansiktet med ett flin)

Jag:
Oh, hehe sweet!


(Som tur skrattade han och helt plötsligt satt han och pratade om sitt kärleksliv som gay, men vem fan säger och jag är lesbisk? Jag är ju som jag är, dömd till att skämma ut mig!)


Kommentarer
Postat av: Arshii

haha skön, tystnad sen ba serioulsy im gay ^^

HAHA

2008-11-26 @ 21:51:04
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: Din fru / Linda

hahahahha ännu en feeett skämmig komentar av dig men den va klockreeen. Förstår inte var du får all detta ifrån?! heeelt underbart hahahahahaha.

2008-11-29 @ 01:01:41
Postat av: Nila

Haha asså om jag bara visste vart allt kommer ifrån!

2008-11-29 @ 01:57:03
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0