Det är så brittiskt!

Det finns ju en del saker som t.ex. alla svenskar gör, har eller säger.
Här är ett par saker som gör dem till typiska britter:

- Dem kallar allt och alla för love, dear och mate
- Antigen har alla en kaffe i handen eller en smoothie
- Dem är väldigt högljuda
- Alla har någonting just nu som är från River Island (vilket jag förstår dem har finaste sakerna, ska köpa en väska så får ni se vad jag menar
- Dem super och festar så snabbt dem får tillfälle för det
- Dem är antigen översociala eller helt tysta, men mest översociala
- Man äter bönor antigen till frukosten eller maten
- Alla maträtter som innehåller curry är lika populära som max maten är där hemma
- Såklart är fotbollen en del av för mångas liv och ännu en dag för dem att supa och bråka olagligt mycket 
- Ordet pardon används för mycket är så trött på att höra det!
- Katie Price (Jordan) är deras Madonna
- Att äta chips till allt är lika vanligt som att lägga smör på mackan


Nej nu fick jag ont i huvudet. Britterna är ett speciellt folk, men det är just därför jag älskar dem och trvis så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0