En del av mig

Min syster ringde mig nyss och vad får jag höra?
Gråt och hur hon inte klara sig utan mig. Hjärtat jag går igenom exakt samma sak om inte värre då alla mina vänner är långt borta från mig, men kom ihåg att ni betyder världen för mig och tiden går snabbt.
Snart sitter jag där med mina fula rosa pyjamas byxor och pratar alledeles för mycket.
Eller som Linda sa häromdagen. "Jag saknar till och med att vänta på dig när du alltid kommer sent och dina sega fixningar."
 Jag har sagt det förr, men det kommer aldrig bli för mycket att höra. Mina vänner är dem bästa vännerna man kan ha och jag är gud tacksam för att ha er i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Din fru / Linda

Åhhh hjärtat mitt!!!

Fyfaaan vad jag saknar dig..

needdaaaaa det går inte att förklara din saknad!!!!! vill ha tillbaka dig.

Vem är din syster som har ringt dig?? Nina!!??!!?

2008-11-14 @ 20:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0