Friday

Mitt jobb är rena rama drama huset!
Jag står fortfarande för att jag trivs, men gud vad alla vill att det ska uppstå drama.
Chefen säger fuck off till dem andra cheferna, det går rykten om att en del på mitt jobb jobbar olagligt och ja listan är enorm.
Bäst var ändå idag då en ganska stor tjej kommer in och frågar om jag kan hjälpa henne att hitta någon klänning.
Allt jag tog fram sa hon nej jag är för bred, mina armar är för stora, hallo är jag som dig skinny?
Till slut lyckades jag hitta ett par klänningar och efter att hon testat dem hör jag: Hur kan den där feta bruden bredvid mig få plats i klänningen, men inte jag? Hon är fucking lika fet som mig!
Hon pekar på en tjej som också testade en klänning, men på henne passade den och fråga mig inte vart henne ryck kom ifrån!
Rena rama cirkuset, men vad gör man inte för pengar.
Sen efter jobbet drog jag och grabbarna och åt på pizza hut sen ingen av dem hade ättit något eller orkat laga mat.
Killar alltså vad skulle dem göra utan tjejer? 


Sami

Jag & Babe

Min andre babe aka Garlic bröd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0