Kvällens mening

Att jag alltid lyckas skämma ut mig har ni nog alla fattat, men denna gång menar jag verkligen hur fan lyckas jag!

Jag: Is it this jumper you want it´s one sized?

Kund: Yes tnx

(Jag kollar på henne smala kropp och lägger märke till att hon är gravid)

Jag: Oh are you having a baby?

Kund: eh.. what? no!

(Jag har inga ord som kan beskriva hur pinsamt det var den sekunden och nervösa nerver gör en bara dummare)

Jag: ehm.. wops.. eh.. are you sure?

(Jag blev så nervös och bara gjorde det värre vem fan säger are you sure? Man säger ju oh im so sorry inte are you sure?)

Kund: EH, yes
 
Jag: oh eh, im sorry

Fan vad jag är dum i huvudet! Stackars tjej..

Kommentarer
Postat av: Din älskling / Linda

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH

faaan vad skämmiiiiig du är neddaaaaa.

Man säger inte sånt!!! hahahah den va bässst!!

2008-11-29 @ 00:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0