Monday och ännu en gång tack Gud

Jag är så lycklig och stolt över mig själv!
Ni minns när jag skrev nyligen om att jag hade lite överaskningar på gång?
Som ni vet har jag ju sagt upp mig från Zara och istället jagar jag jobb på stan. Dock var det mycket svårare då det är som en tävling att få jobb i stan. 
Dem bästa affärerna och dem skönaste pass tiderna finns ju där så alla krigar för att få en plats.
Hur som helst ringer dem får en snobb butik som jag ännu en gång tvekade på att jag skulle få jobba på och sa att jag skulle komma på intervju idag.
När jag kom dit kommer en tjej fram till chefen och ger hennes cv för att hon vill jobba där och då kände jag verkligen att här får jag ge allt för att sticka ut i mängden vilket jag inte har så stora problem med och efter att jag bara pratat med han i fem minuter säger han: 
You know what? Thats exactly what i´m looking for. Your starting tomorrow, congratulations!
Jag var helt chockad för på tio minuter hade jag lyckats övertala honom till att just välja mig och efter att jag mått så dåligt för att jag inte har haft ett jobb så hade jag nu det!
Så detta var en av överaskningarna, men resten får ni höra sen haha. Tack Gud och tack alla mina vänner som ber för mig varje dag.
Nej nu ska jag dra och sova för imorgon jobbar jag och sen ska jag dra på middag med Mr pojkväns föräldrar.
Ciao bella!

Den bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: United

Min duktiga älskling =)

2008-11-18 @ 11:27:22
Postat av: micho

du knäcker, jag sa ju du klarar av det =)

tappa aldrig bort dig själv min gamla strumpa HAHAH du har vilja och möjligheter!

2008-11-18 @ 13:37:36
Postat av: arshii

Grattis DOD! Du har gjort mig mycket glad ;D btw var hos tandhygenisten igår, dvs din mor ;) GAH vad jag insåg hur mkt jag saknar dig.

2008-11-18 @ 13:53:48
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: amoora

men åh kossedolg! de där måste vi ju fira ännu en gång stolt heeeeewish (K)(L)loveyou

2008-11-18 @ 17:34:34
URL: http://amoora.blogg.se/
Postat av: grattis!

you go girl!

2008-11-18 @ 20:02:59
Postat av: Blakey

affarin nedved!

2008-11-18 @ 20:08:22
Postat av: Nila!

United: love you fluffrumpa, utan dig hade de inte gått!



Micho: koss tack! Saknar dig min vänstra tå nagel



Arshia: Tack goz.. haha oh lord hon dödade säkert livet av dina tänder! Saknar dig med kossa



Ami: Hahaha max mat inshalla, Alis bil och hans extärn minne så har vi bio kväll med statoil godis hahah !



Anonym: Tnx, hell yeah!



Blakey: Merci samiboy

2008-11-19 @ 00:17:02
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0