Saturday

Imorgon sitter jag på planet hem och jag mår bara piss när jag tänker på det!
Det är verkligen så blandade känslor för jag trivs i Manchester och vet att jag ska kunna lyckas där, men det kommer aldrig bli som mitt hem.
Här hemma har jag allt som jag inte har där och att vara utan det är äckligt svårt, But life goes on.

Igår kväll kunde inte ha blivit bättre på något sätt och jag längtar redan tills vi tar om det.
Förfesten med tjejerna var lika perfekt som vanlig och ännu roligare nu när jag hade saknat dem så mycket. Efter att ha suttit och förfestat till ett så drog vi till plock och möte upp Sam och alla och kvällen slutade med att vi alla inklusive Mr pojkvän och hans vänner drog till max!
Jag tackar gud för att alltid gick så bra och jag hade roligare än förväntat.

Idag har jag vart hemma hos min älskade mormor med mamma och senare kom även Arshia och Ami förbi.
Mot kvällen drog jag & Ami med Mr pojkväns och hans familj plus släktingar till restaurang och jag och Mr pojkvän sörjer redan för att vi ska lämna all mat som finns här som ej finns där!
Efter restaurangen kom jag hem med Ami och kollade på en film som jag verkligen rekomenderar; Taken (se den) och även mamma satt uppe till ett med oss och kollade.
det kändes så skönt att vara med mamma och Ami och nej min dag idag kunde heller inte blivit bättre!

Jag kan bara inte sluta ställa mig frågan: Hur ska jag lämna allt detta igen?

Let the party begin



Alla älsklingar på ett kort!







Sen började alkoholen ta över en aning, men fan vilken kväll!

Hemma hos mormor med Ash!

Och slutligen den bästa bilden av dem alla, njut!

Kommentarer
Postat av: Arshii

Det var dunder att se dig igen doood :D mamma sa precis att hela den persiska kyrkan ber för din mormor, ink jag! du kommer klara dig bra, med din inställning kommer man långt. Puss på dig

2008-11-23 @ 20:07:04
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: Din älskling / Linda

Aaa vi hade otroligt roligt, speciellt när vi har saknat varandra så mkt :D

Varje minut med dig är värt guld, hade sååååå kul hehe



ps, va goooood mat ni åt hehehe



saknar dig redan hjärtat <3

2008-11-23 @ 21:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0