Sunday

Förra gången jag lämnade Sverige och allt här hemma mådde jag ändå bra, men denna gång är det svårare än någonsin.
Mina vänner vet hur jag mår just nu och hur allt är med min mormor. Snälla be för henne!
Det känns svårt att lämna min familj just nu också när dem behöver mig som mest.
Jag behöver också mina vänner, men jag försöker bara hoppas på att allt ska bli bättre och dessutom intalar jag mig själv att jag klara mig. Visst är situationen annorlunda denna gång, men om jag kunde klara mig sist kan jag klara mig denna gång också!

Om 10 minuter sitter jag i bilen med Mr pojkvän och min älskade Ami på väg till flygplatsen och jag kan bara inte låta bli att känna mig så deppig.
Nej nu får jag be tilll Gud att saker och ting blir bättre och snart kommer ändå alla och hälsar på så It´s gonna be okej after all, Ciao

Borta bra, men hemma bäst!


Dessutom tack alla mina vänner för allt vi hittade på under tiden jag var här. Det var guld och oroa er inte vi ses snart, love N



Kommentarer
Postat av: amoora

loveyouyou siis <3<3

2008-11-23 @ 22:05:15
URL: http://amoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0