Surprise!

Att jag inte hinner blogga nu för tiden är det ju ingen snack om, men jag bara väntar på att veckan ska ta slut så jag kan inviga min lediga dag som jag hoppas är snart!
Men som tur har min överaskning nr två landat så jag och Mr pojkvän har det riktigt kul.


Ledtråd ett och bilden säger allt!

Ledtråd två med hans hatt och Britney posen från stronger video är fortfarande en hitt för oss

Ledtråd tre och vi närmare oss!

Ja mina vänner Gudfar Sam Blake har flyttat in hos oss och redan sen igår då han landade har akolholen köpts och ciggen röks flitigt. Sam, sam, sam

Kommentarer
Postat av: Katta

Galet!! så festande är igång nu:) hihi så du är ensam med boysen nu men snart kommer lilla jag hoppas ja:) Mamma frågade om resan igår hon bah: Katrin har ni bestämt datum nu då;D :P Hoppas ja inte ringde å störde igår, ja ringde ju jätte sent:/ Men I Miss min puppe!Å när vi snacka me den snygge engelskmannen kom ja å tänka på dig ju:P Jag typ do you know manchester my friend bla bla han fatta noll haha...du vet min avancerade engelska;) <3

2008-11-28 @ 09:33:53
URL: http://thesweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0