Thursday

Finns det något bättre än att sova?
Sov bara två timmar inatt plus att jag började jobba klockan sju imorse så sen jag kom hem från jobbet har jag vilat och nyss vaknade jag från en härlig sömn.
På mitt jobb börjar det verkligen bli drama och att en massa tjejer inte kan jobba ihop utan att det blir en massa bitchigheter har ännu en gång visats stämma!
Denna dag handlade det om en brud som gick mig på nerverna redan första dagen jag såg henne och nu är nästan hela jobbet trötta på henne.
Inte nog med att hon har den jobbigaste piprösten så har hon fått för sig i sitt lilla huvud att hon är manager och går helt enkelt  runt och säger till alla vad dem ska göra.
Först trodde jag att hon faktiskt hade en högre posititon än oss andra, men idag fick jag t.om. reda på att hon är sales assistant som oss andra och bara har jobbat där i en månad.
Hon är helt enkelt en perfekt ass kisser för alla chefer gillar henne, men nästan alla anställda är trötta på att hon hela tiden lägger sig i och säger till dem vad dem ska göra.
Jag förstår mig inte på sådanna männsikor som bara vill jävlas och lägga sig i hela tiden för jag menar hon vinner inget på det och istället blir hon bara mer hatad.
Hon har väl för mycket fritid och tror att det är hennes pappas affär.
Som nu innan jag kom  hit då jag hade en goodbye party och dagen efter ringer en av grannarna och klagar på att vi hade hög musik efter klockan 10 och att det var smutsigt på asfaltet utanför lokalen!
Att lokalen ska städas är en sjäkvklarthet, men vem moppar som han sa utanför lokalen? Och på en helg ska man väl ändå kunna få ha hög musik!
För mycket fritid, för mycket fritid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0