Dagens


Kommentarer
Postat av: J Lee

heeej älskade!

saknar dig! känn dig inte ensam, du finns i allas tankar kan tänka mig att uppsala e tomt utan dig nu =)

å förresten ska du komma o hälsa på mig i LA! wiiiieee PARTY...

sen så ska ja försöka o komma upp till dig darling, promise!

LOVE sköt om dig o hälsa MR. pojkvännen din!

Lycka till med allt, I know u can do it!

PUSS

2008-10-11 @ 08:01:13
Postat av: Nila!

Hej hjärtat!

Jag vet men det är så lätthänt att man gör det.

Jag det är klart att jag ska när saker och ting lugnat sig här så kommer jag direkt!!

Jag men det måste du J!!

haha det ska jag detsamma tack babe

2008-10-11 @ 18:29:29
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0