Wednesday

Jag som trodde det var något fel på blogg sidan, men det var visst dålig internet anslutning till bara min data så nu jag testade på Mr pojkväns mac gick det suck...
I vilket fall så har jag inte gjort så mycket förutom att dödat serie världen och att bara ligga i sängen en del was good!
Vi gick också till banken idag så nu är det bara imorgon kvar då vi har möte angående Ni-numret och sen är det klart.
Imorgon har jag dessutom för mig lite hemligheter som jag kanske delar med mig av senare, men tills dess får ni under sönder er.
Nu ska jag fortsätta döda serie världen och dagens meny finns såklart: Desperate housewives, Kardashians, Americas next top model 11 och min & Mr pojkväns nya älsklings serie how i met your mother.
Ni som inte sett den har gått miste om något så se nu till att se den nu!

Ciao for now  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0