Friday

JAG HAR FÅTT JOBB!!!!

Idag klockan 7 hade jag min andra intervju för butiken Rebuplic och jag ville bara skjuta mig själv i huvudet för vem fan går på en intervju så tidigt?
I vilket fall fck jag lov att gå upp klockan 5 så att jag skulle vara i tid och i slutändan lönade det sig allt. 
Intervjun gick riktigt bra och bara efter några timmar ringer dem mig och säger: The interview went successful, congrats!
Jag grät av glädje för nu känns det verkligen som att jag lever min dröm och jag är riktigt stolt över mig själv som lyckats fixa allt detta på så kort tid.
Har bara en sak att säga, Let the show begin!

En otroligt trött Ned som förbereder inför intervjun!
Min outfit (Fråga mig inte vad jag gör med handen vet inte ens själv!)

Kommentarer
Postat av: Arshii

grattiiiiis !!! Du borde var stolt , verkligen lyckats under sån kort tid!

2008-10-04 @ 00:47:40
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: mich

graaattis need :D drömjobb ju, du gillar kläder o mode

2008-10-04 @ 14:07:17
Postat av: Gudfar

grattis nedaaaa! :D :D

2008-10-04 @ 14:25:51
Postat av: Nila!

Tnx älsklingar!

Micho du måste komma hit!

2008-10-04 @ 20:57:02
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Linda - din arab <3

WOW va vacker du är på bilden.

GRATTIIIS till ditt jobb, du har verkligen lyckats, är så stolt över dig hjärtat

2008-10-05 @ 20:29:04
Postat av: Nila!

taack älskling!

Linda du måste komma hit saknar dig som fan

2008-10-06 @ 12:59:30
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0