Helvetes hor skit!

Alltså hur stor är fucking chansen att elen i vårt område försvinner!
Jag som hade kommit ut ur duschen och hade halv torkat hår sitter nu med halva håret stylat och resten ser ut som fitthår.
Ja, jag är så förbannad som man kan bli för jag ville verkligen ut idag men hur ska jag gå ut när jag inte kan fixa mitt hår och jag tror inte folk kommer köpa: Hej det är mode i Sverige med halva håret lockigt!
Så istället för en mysigt fylle kväll blir det en kortleks kväll med tända ljus.
Tack gud för att England söndagar är lika party fyllda som en lördag så vi kan ta igen allt imorgon.
Men nu måste jag sluta skriva så att jag kan spara batteri till datorn för vem vet när elen kommer tillbaka....

Ciao fucking bella!


Kommentarer
Postat av: van Semyan

HAHAHAHAHHA I GOT THE PICTURE IN MY HEAD, HALF YOUR HAIR IS KOSSHÅR HAHAHAH

2008-10-05 @ 13:16:18
URL: http://vanSemyan.com
Postat av: Nila!

haha mmmm det var inte det hetaste direkt!

2008-10-05 @ 14:17:49
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0