I´m home darling

Jag skulle egentligen jobba till klockan 10, men sen jag inte har blivit registrerad till en bank än så kunde jag inte jobba och det fattade inte min virriga chef när jag sa i telefon plus att han ville ändå ha ner mig så jag kunde träffa dem som jobba där och min första reaktion och den bild jag fått är: Oh lord!
Det var ca. 20 pers som jobbade där när jag kom och alla var helt fest fixade både killarna och tjejerna. 
På stället hade vi dem som tyckte dem var snyggare än Jenna jameson när hon porrar och sen hade vi dem som knappt hade någon talan och ja erny folket alltså.
Ja, vad jag försöker beskriva här är rena rama high school livet!
Och jag som trodde att det bara fans på film, ehm nej sorligt nog inte. 
Tjejerna var överfixade och alla såg bra ut. Det fanns t.om. några som såg ut som modeller. Killarna var också stiliga men ush vad dem små flörtade med en. 
Det första jag får säga senare är hej jag är från Sverige och jag har kille och förhoppningsvis fattar dem det. 
Där kom jag och log och trodde att god och glad attityden gick hem men nehe ni. Så snabbt jag vart lite kaxig då minnsan pratade folk med en. Kanske hade alla en dålig dag eller så gjorde mina nerver mig virrig.
Så nu kommer jag inte jobba förenn torsdag tror jag. Hoppas jag slipper hela gossip girl dramat och att folk kan vara lite mogna och goa. Annars får jag väl låta bitchen i mig komma fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0