Jag kommer aldrig tröttna!

Jag tycker så synd om oss stackare i Sverige när det kommer till utbudet av kläder, smink, underkläder, skor ja allt!
Nu har jag bott här snart i en månad och jag kan fortfarande inte sluta se ut som en turist när jag shoppar.
Jag går runt där och ler överdrivet stor och skriker tvärs över affärerna: Hallo baby har du sett? Kolla vad dem har? SHIT!
Dem har allt, vill jag hitta t.ex. en tröja med blåa sömn och rosa sömn på vänstra armen gör man det!
Okej, kanske inte som min överdrivna beskrivning, men utbudet är nästan för stort.
Jag klagar absolut inte, men att valt ett par skor i flera minuter som är skit snygga och en meter bakom finns det lika snygga skor i tusen andra modeller, inte det hetaste.
Att välja vilken sak man ska ta med hem är som att slåss mot en gladiator här. Miss expert på att fynda är jag också så att hitta bra priser på det jag köper är ingen utmaning och herregud vad det är mycker billgare med allt här.
OBS, alla mina vänner som kommer hit till nyår köp absolut inte klänning där hemma utan kom hit och gråt om vilken ni ska köpa för är det något som det finns för mycket av är det sådanna fest kläder man enbart ser kändisar bära. 
 

Roligaste ramarna!

Det sexiga reslutatet!

Min nya fuskpäls väst och två toppar!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: jordii

shit!! Jag måste shoppa när jag kommer!!!

2008-10-17 @ 02:17:00
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0