Monday

Jag har träningsvärk i mina ben och det var länge sen jag var så här trött, men hej till vuxen livet!
Det var ju också ett bra tag sedan jag jobbade så det hela känns väldigt ovant och konstigt, men jag vänjer nog mig snart.
Bortsett ifrån att jag är lite sur över att jag inte kan göra "vad jag vill när jag vill" hade jag det jätte bra idag!
Personalen är jätte trevliga och alla tjejer är mellan 18-25. Killarna såg jag knappt men alla hälsade artigt och var inte alls flörtiga som dem på Rebuplic tack gud.
Jag trivs jätte bra och är gud tacksam för att allt gick så bra idag. Blev t.om. bjuden på en födelsedags fest som jag dock inte kan gå på för jag jobbar sent, men kul att jag kom så bra överns med ett par tjejer.
Just nu även om jag borde vara glad så känns det lite trist att jag måste lägga mig tidigt för att jobba igen imorgon, men livet är ingen dans på rosor och ifall alla männsikor klara av att göra de så kan jag också!
Även ifall det känns jobbigt så är jag faktiskt stolt över mig själv att jag är här idag och att jag tagit ett sånt stort ansvar att inte bara flytta till ett annat land utan också bo ensam med min kille och fixa jobb så sug på den karamellen!
Ciao Bella


Kommentarer
Postat av: Arshii

Du är inte ensam om att vara stolt över dig ;)

Nedved du anar inte hur tomt det är utan dig. Var och solade på solpalatset och kom o tänka på när du och jag låg i samma solarium som två ernies, eller när vi sprang ut i BH för att svalka oss under fläkten. Sen idag i bibloteket så såg jag en tjej som såg ut för dig för EN sekund. Ja ba ja Neda sitter ju här som vanligt! Sen när jag insåg at du inte går var på skolan eller bor kvar i uppsala så gick mungpiorna ner en aning. Men dod det är inte långt kvar till jullovet :D PUSS på dig

2008-10-23 @ 21:59:08
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0