Onödigt deppig efter Max

Nu börjat tjockisen i mig tala igen!
Jag saknar Max mat så förskräckligt mycket att det inte går att beskriva i ord.
Pratade nyss med Ami som ska dra till Max och äta och fan vad jag vill ta ett plan, åka och köpa min mat och komma hit. Om det nu var så lätt...
Jag kan bara inte släppa den saftiga smaken av en hamburgare doppad i garlic dipp och cheddardipp, mmmmmmmmmm
Tack gud för Mcdonalds och Burger King, men ingen av dem är något utan Max dipper och inte nog med att jag saknar Max dipper så verkar Sverige vara det enda landet som ens har dipper.
Det är jätte skumt och jag förstår inte varför det är så, men en sak är säkert! 
Det första jag kommer göra när jag kommer hem är att köra direkt till Max Hamburgare. 
Haha minns när jag & Katta hade vart i Bulgarien och direkt när planet landade sa vi åt mamma att köra till max och köpa mat. Max, Max &  Max!

Kommentarer
Postat av: Katta

;D <3

2008-10-19 @ 20:12:01
URL: http://thesweety.blogg.se/
Postat av: Nila

Vi var bäst på psyko skalan! Våra minnen knäcker baby hahah

2008-10-19 @ 22:31:29
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0