Shopping dag

Alltså jag tror inte att det bara är jag som blir helt slut efter en dag på stan. Shopping borde fan vara en träning i sig!
Hur som helst har vi fixat lite nu i banken så nu fattas bara ett möte så kommer jag få mitt jävla NI-nummer och då kan jag börja jobba.
Shoppingen på stan idag vart perfekt och såklart fick jag hem mer än jag skulle ha handlat, men jag tröstar mig själv med att ingen annan heller skulle  klara att gå runt här i stan utan att shoppa överdrivet mycket.
Sen var vi också och handlade mat och alltså jag kan nästan fatta hur folk här och i USA går upp i vikt så lätt. Jag själv har sagt det innan och jag säger det igen; Livet är för kort för att banta! 
Dock ifall man inte trivs med sig själv så borde man ta tag i sin kropp sen ingen annan kommer göra det åt en, men är man större än "normal" och själv trivs i det finns det inget mer att säga än fortsätt så!
Det finns kanske utan att överdriva tusen snabbmats rätter och dem är inte som Sveriges som ändå påminner om att man går upp i vikt utan dem ser så äckligt goda ut och ja, halva affären är fylld med sådan skit.
Inte nog med mat så har dem de godast bakelserna någonsin! 
Jag & Mr pojkvän bryr oss normalt om vad vi äter och med normalt menar jag nyttigt så länge det är gott. Vi unnar oss skräpmat också men inte för ofta.
Men det är svårt här när allt ser så jävla gott ut så vi blev bara tvungna att köpa hem lite mer av det: hej jag är god och fet! 
Nog pratat om mat och skit nu ska jag dra och spela med Mr pojkvän och sen sova, Ciao Bella!

Secret is the shit!
Två vardagströjor och ett fest linne
Även shoppingalne jag kan få nog
Min nya pyjamas som jag bara var tvungen att visa upp!
Köpte nytt överkast till sängen och inte nog med att den var snygg så är den så jävla mjuk, ni vet det finns en del nallar som är i det tyget. Man vill bara rulla runt som ett offer. (Redan gjort!)
Bakelser för fullt!
Ett fejk leende från Mr pojkvän som inte vill höra ordet shoppng på ett bra tag!


Kommentarer
Postat av: En nyfiken läsare

hur kan ni spendera så mycket pengar? jag menar ni måste sparat feettt mycket innan ni åkte. du shoppar ju som en galning (som man såklart gör därborta) och din boyfriend styr upp värsta playstation och flovers och jag venne vad. Hur lyckas ni?

2008-10-08 @ 11:30:24
Postat av: gudfar

lucky bitches

2008-10-08 @ 13:08:39
Postat av: Nila!

haha alltså om det är någon som kan fynda så är det jag! Visst det ser ut som att vi slösar mkt pengar men vi gör det på rätt sätt. Dessutom har jag fått jobb nu så så länge vi har en inkomst har vi råd att shoppa osv. Det gäller att tänka ekonomiskt, ja menar vi äter inte ute ofta utan lagar hellre mat hemma. Nej vi hade inte så mycket pengar med oss men vi får det hela att lösa sig med tanke på att England också är billigare än Sverige.

2008-10-08 @ 14:35:42
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0