Thursday

Oh lord...
Den som uppfann Zaras arbetsskor kan verkligen ta och gömma sig!
Dem ser ut som ett par lacoste skor, men är dem lika sköna som sport skor ska vara? Absolut inte!
Inte så konstigt att alla struntar i att ha dem på sig. Nej jag fick så ont att jag sa till Chefen att dem ska jag bojkotta vilket jag fick tack gud.
Tyvär kan jag fortfarande inte förklara hur ont jag har i mina ben, men ni vet den känslan man har i sina fötter efter fest, dans och klackskor? Den gånger hundra kanske kan beskriva min fot smärta, men nog om den.
Min andra arbetsdag borsett ifrån att det var länge sen jag stressat så här mycket har vart jätte bra.
Jag har jobbat innan på max hamburgare så att jobba under stress och press klara jag. Dock trodde jag inte att en klädbutik skulle kräva lika mycket slit.
I Sverige är det ju så lugnt och inte ens på mellandags rean blir de så mycket folk som jag såg idag.
Men som sagt jag hade jätte kul och lärde känna ännu mer tjejer. Blyg kan man inte vara här nu när man ska skaffa vänner och att bjuda på sig själv har alltid funnits på min dagmeny så det är bara att fortsätta.
Jag trivs jätte bra för även om det är kämpigt i 8 timmar så har jag kul med tjejerna.
Dumma jag har glömmt kameran hemma två dagar i rad, men imorgon ska den med så det blir lite nya bilder!
Annars ska jag dra äta nu och döda Mr pojkvän med kärlek nu när jag inte har sett han på hela dagen.
Ciao for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0