Tuesday

Från allt jobb sökande till lite shopping och lugn och ro!
Idag var vi nere på stan och shoppade och som vanligt var det riktigt mycket folk ute och jag kan bara inte sluta njuta av storstads livet. Det känns ju som att man varit bonde innan i hela sitt liv.
Jag skulle inte shoppa mycket sen ja slösade så mycket pengar sist, men det r verkligen lättare sagt än gjort!
Ni kan ju tänka er att jag har shopping feber i Sverige och vad ska jag då ta mig till här där allt är tusen gånger mer och bättre?
Nej jag var tvungen att shoppa hem lite saker!

För en lång shopping dag behövs mat från China Town!

Våra söta hemma tofflor

Nej nej ja & Mr pojkvän följer inte alls den lila trenden



och sen var det slut!

Kommentarer
Postat av: Arshii

Älskar nagellacken ;D btw kommentera tillbaka i min blogg, för jag pallar inte gå in på dina kommentarer för se om du har svarat x)

2008-10-01 @ 17:47:58
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0