Tuesday

Jo jag vet sluta tjata om att jag måste blogga, men nu när mitt schema på jobbet är så stressigt hinner jag knappt gå på toa, men ska jag försöka blogga så ofta som möjligt!
Som sagt mitt liv just nu ser inte så glamouröst ut som jag önskat, men det ska jag nog se till att ändra på. 
Ni vet ju själva hur det är när man är ny på ett jobb och man hela tiden måste göra mer än alla andra för att man är ny.
Nu har jag alltså jobbat 1 vecka på Zara och jag är redan trött på jobb livet vilket är bra om man ser det från den ljusa som är att jag ser så fram emot universitet nästa år!
Jag minns när jag gick i gymnasiet och hela tiden önskade att jag fick jobba istället. Såklart finns det både för och nackdelar, med båda sakerna, men jag tror nog att jag inte är den ända som tycker att en utbildning är ett måste.
Jag saknar att kunna sjukanmäla mig när jag vill, ha håltimmar, rasterna och allt annat som gjorde att man fortfarande kände sig som ett dagis barn. 
Sorgligt nog är livet på detta vis och det är bara att leva det på det bästa sätt som går!
Jag sa till Mr pojkvän att jag egentligen borde jobba och sen köpa 10 000 lotter och antigen bli miljoner eller ta livet av mig, men det var bara jag som tyckte att det var en helt okej plan B?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0