1 day left

Så var det bara en fucking dag kvar, gooooooooooooooooosh!
Och ja jag är riktigt nervös och rädd nu.
Rädd för det nya, rädd för att säga fel, rädd för att våga, rädd för att framtiden och rädd för att få en anna bild av min drömstad England.
Men med en gnutta Ned i det hela så säger jag istället, här kommer en stjärna till Manchester så snarare borde dem vara rädda för jag kommer för att ta plats och för att stanna. Så nu känns det bättre!
Har dessutom fått igång packningen så nu är det inte så himla mycket kvar eller iallafall inget jag inte borde hinna med.
Nu ligger jag och mr pojkvän helt döda och imorgon kl. åtta tänkte vi starta igång med allt som ska shoppas innna vi drar och massa annat.
Jag måste t.ex. ladda upp bilder från min kamera så att jag kan få dem på kort för en sak är säkert och de är att hela min lägenhet ska vara fylld med kort på alla mina nära & kära. Sen ska ja köpa lite "Bree vanderkamp" saker så som mini strykjärn, mini sykitt och en stor praktiskt necessär till allt smink och smycken.
Nej nu är det Sleepy time så Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0