Äntligen B!

Som ni alla vet håller vår käre popdrottning Britney på med en ny skiva och enligt henne själv är det hennes bästa platta.
Det är verkligen på tiden för utan henne kan man inte larva och släppa loss som man gjorde förr när man var tretton och tyckte om hela Spice Girls stilen.
 Sen finns det dem som tycker Britney är tragisk, en dålig förebild och har ingen röst. Som ett britney freak håller jag med, de senaste åren har hon varit en del galen och en otrolig dålig förebild men samtidigt får man inte glömma att även hon är en människa som måste lära sig av sina fel. Att Britney inte låter som Whitney är också något jag håller med om men samtidigt vem gör det idag i musik branschen?
Hon har en röst som passar in i låtarna hon gör och för att inte glömma hennes största talang, hon är en perfekt entertainer och det räcker för att göra henne till en hitt!
Team Britney helt enkelt!


Hennes nya låt och kanske framtida framträdande på VMA


Min Gudfar & Britney förra årets VMA

Kommentarer
Postat av: Gudfar

my baby is amazing =)

2008-09-06 @ 19:11:19
Postat av: Nila!

haha jag var tårögd när jag såg de framträdandet och du skötte dig så fint, precis som en stjärna!

2008-09-07 @ 15:19:48
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0