Monday

Inatt vaknade jag helt rädd av att jag drömt två riktigt läskiga mardrömmar och dem påminde väldigt mycket om filmen hostel!
Jag tror att det beror väldigt mycket om att flytten sker om bara en vecka och mina nerver tar verkligem kål på mig.
Nu ska fågeln lämna boet och klara sig helt själv eller inte helt själv utan med Mr pojkvän. men ändå!
Om en vecka sitter jag där och jobbar like crazy samt intalar mig själv att jag ska bli den nye Beckham. Maten kommer inte stå klar varje dag utan det är vi två som lagar, diskar, städar och tvättar. Våra föräldrar och vänner kommer inte vara där varje dag och den tanken skrämmer mig som mest.
Det är verkligen nett att bo hemma, men vill man följa en dröm får man allt ta sig i kragen någon dag och min dag börjar närma sig, mmmmmmmm

England har allt plats för en till Becks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0