Monday

Så var det en dag kvar och stressen ökar ju mer timmarna går.
Har suttit och valt ut lite bilder nu som jag ska dra och framkalla och sen köpa det sista innan flytten.
Senare mot kvällen så kommer alla mina vänner för att säga hejdå och ja varnar er redan nu, ja kommer gråta sönder mig så bli inte rädda!
Jag och mr pojkvän satt och diskuterade i bilen om vad vi borde jobba med osv. och för er som känner mig kommer ni dö av skratt över hans kommentar!

Jag: Alltså jag ska bli artist eller programledare där, punkt slut!
Mr pojkvän: hmmm.....
Du kan ju alltid annars bli vaxdocka i madame tussaud och jag vet bästa namnet!
Jag: Vad?
Mr pojkvän: Neda von goz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0