Om 45 min flyttar jag till UK

Så var det bara 45 min kvar tills jag flyttar till England och jag kan bara säga att det är så blanda känslor just nu!
Jag är överlycklig att äntligen får uppleva min dröm men en dröm utan min närmaste vänner och familj.
Detta kommer vara svårt, men så värt det och fatta när jag väl är tillbaka.
Har haft Linda, arshia & Michell här och att säga hejdå var bland de svårtaste jag gjort. Men ja tänker hela tiden på vad Katta sa och det stämmer verkligen. "Detta är inte ett farväl utan en början på något nytt."
Så nu sitter jag här och packar och fifan vad min väska är full. Jag lär nog sitta på den för att få den stängd!
Nej måste återgå till packandet men vill bara passa på att säga till alla mina vänner att jag älskar dem mer än allt här på jorden och vänner som er är omöjliga att hitta så er kommer jag aldrig att lämna!
Låten och texten i Leona Lewis låt Footprints in the Sand går ut till alla mina vänner.



Kommentarer
Postat av: Vedrana

Trevlig Resa Neda! Jag önkar dig verkligen allt det bästa. Hoppas att du & ali verkligen känner er hemma där och att du får ditt drömjobb. Håll oss uppdaterade om ditt liv där.



Lycka till med allt!!



puusssss

2008-09-22 @ 23:51:40
URL: http://vedrana.blogg.se/
Postat av: jordii

neda..har du åkt än? Jag har inte sagt hejdå. Om vi inte hinner ses så önskar jag dig all lycka. Du kommer att ha DUNDER därborta. Du missar ingenting här i Sverige.



I will be there soon. =)



Puss puss kram! <3

2008-09-23 @ 03:56:01
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0