Orka

Istället för att vara på min överaskning sitter jag hemma i ruttnaste staden. Det kan inte bli hetare än så här!
Dem som Mr pojkvän hade bokat in oss hos ringer idag och säger att bokningen ej har registrerats så nu måste vi sitta och vänta tills den blir det och det kan ta dagar, jeeeej!
Men en sak som håller mitt humör uppe är att jag fick parfymen Fantasy Midnight (Britney Spears) av min mormor och den rekommenderar jag starkt för dem som gillar starka godis lukter.
Alltså jag älskar parfymer och jag skulle aldrig klara mig på en. Det finns ju en del som kanske har använt samma parfym i över ett år och gjort den till sin egen lukt men jag skulle aldrig klara det.
Som jag nämnt innan tröttnar jag lätt på saker och ting och vill ha nytt och detsamma gäller parfym, variation heter ordet jag letar efter!
Men men idag får jag hitta på något annat och kanske städa mitt rum som ser ut som ett horhus, alltså inte så städat så hörs sen! Ciao



Kommentarer
Postat av: Gudfar

Din mormor har bra smak.

2008-09-01 @ 21:16:35
Postat av: Nila!

haha det håller jag med om!

2008-09-01 @ 21:48:44
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0