Party like Britney

Alltså fan vilken kväll igår!
Jag hade det så jävla roligt ska ni veta och tack allihop som kom ni gjorde min kväll roligare än någonsin.
Såklart höll jag tal och började gråta men gudfar Sam kom gång på gång med tequila och resten kan ni föreställa er.
Mitt tema var ju full, fullare, fullast och deffinitivt alla tog det på allvar och började nästan tävla.
Festen tog slut halv 5 och vad jag minns då var att jag inte kunde gå hem så mr pojkvän bärde mig medan jag sjöng Rehab?
För att inte glömma när ett par vakter kom och sa att vi skulle vara tysta och jag tyckte det passade så in i min lilla drömvärd. Kände mig som en kändis som har festat för mycket och så kommer det vakter och ja tyvär är ja lätt efterbliven men ännu en gång säger jag det: Detta kallar jag party like Britney, get drunk like Lindsay and end the party like Whinehouse.
Hinner inte lägga upp bilderna (vansemyan.com har lagt upp några) för jag måste gå till frisören och färga min hemska utväxt, men gör det sen. 
Ciao for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0