Studio väggar tack!

Om England är duktiga på någonting så är det tunna väggar. Utan att överdriva hör jag när någon ovanför oss på andra våningen nyser? Man ba tjena!
Om min granne fiser, gör nr två eller det mest klassiska har sex så det hörs nästan för mycket så kan ni tänka er hur vi har det!
Jag & Mr pojkvän har dödat Idol världen och för en gång skulle vill jag följa den. 
Har som jag nämnt innan inte varit ett så stort fann av våra tråkiga svenska artister som antigen ser ut som ett gäng översminkade wannabe Nsyncs eller så är det en moder version av Carola. Alltså nej tack, men i år har vi fan visat att Sverige har talang och ja som tänkte söka suck!
Får väl hoppas att Manchester har något att bjuda på istället och annars blir det väl idol 09. Eller varför inte England idol!



Kommentarer
Postat av: Rasmus

Var med och tävla på min blogg och vinn en bok!

2008-09-29 @ 03:38:43
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0