Thursday

Asså jävla horskit!
Sen jag och mr pojkvän vaknade har vi kollar lägenhet i Manchester och vi kanske t.om. ska kolla London men fan vad det finns mycket att välja på!
Men säljarna vill ju att man ska komma dit och se men jag orkar inte vänta. Vill bara fixa lägenhet nu!
Vi är ju där om 5 dagar (hoppar av lycka) och den dagen tar vi det lungt, men dagen efter bli det dags att söka lägenhet i full grad.
Aja inatt drömde jag att ja tog studenten igen och under tiden rektorn håller tal får jag mens på hela min vita klänning. Inte nog med det så när jag vaknar har jag ont i magen och TADAH: jag har fått mens en dag innan min byebye fest och födelsedag.
Nej nu får jag sluta deppa och istället dra till stan och tröst shoppa lite, Ciao


Kommentarer
Postat av: katta

jobbit gumman. Jag är i lägenhet i stan a ska uju flytta å har inte hem tele här. Å min mob är slut på pengar typ. Så där för ja inte ringt. Typiskt då, men du får tagga inför imorgon i alla fall:)När ska vi synas imorgon? älskar dig!

2008-09-18 @ 15:01:23
Postat av: Arshii

Nu vet vi alla vad som väntar oss! Neda har mens , mmm det var härlig information! haha

2008-09-18 @ 22:27:26
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0