Tuesday

Efter en lång shopping/fik dag sitter jag här hemma med Ami & luktar fis.
Jag har äntligen köpt en likadan chanel väska som bl.a. lauren conrad fast i brun. Har spanat in den länge och nu när man fick bra pris för den så passade man på!
Sen var jag och fikade med gudfar Sam och snackade bara en massa skit som vi alltid gör. Vi satt också och pratade om min födelsedag & hejdå fest som börjar närma sig, wihu!


Det skulle inte sitta helt fel att dela garderob med miss conrad!

och sen när jag ändå håller på att blogga så kom jag på att Sam liknar sin idol Roger jätte mkt, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Gudfar

hahaaaaaaaa,roger är bäst!

2008-09-02 @ 23:35:20
Postat av: Nila!

haha and so are you, ni är så lika på många sätt som sagt!

2008-09-03 @ 02:21:19
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0