Why?

När jag satt här helt deppig över att jag ska åka snart kommer inga mindre än Ami & jordi!
Hela dagen har vi suttit här och tagit det lungt, eller jag har packat och är fort. inte klar. Måste bara säga att den som tyckte att 20 kg räcker för oss resenärer kan ta sig i röven!
Jag har så jävla mycket saker och kläder som jag vill ta med så detta kommer allt bli ett problem.
På tal om problem måste jag nu äta riktigt mycket på Max & kebab ställen för dem har nämligen inte dipper eller mildsås i England och som alla vet är det en del av mig.
Garlicen och jag gifte oss i tidig ålder och nu verkar dem som att vi måste skiljas åt så nu drar jag, tjejerna & sam med mr pojkvän till närmaste kebabställe. Som jag sagt innan; Livet är för kort för att banta!
Ciao for now


Kommentarer
Postat av: Katta

DU FÅR INTE ÅKA:((( okej du får men det betyder inte att jag vill du ska:(( Jag ringer dig imorgon!! PUSS

2008-09-21 @ 19:39:35
URL: http://thesweety.blogg.se/
Postat av: Nila!

Jag vet du fattar inte hur mycket jag gråter, ja gråter av lycka för att ja kommer bort från sverige ettag men mest av allt för att ja också lämnar er och det är de sista jag vill. ja men gör det älskling

2008-09-21 @ 22:30:36
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: jordii

lugn lugn..jag tar med mig olika såser till dig och ali när jag kommer. Haha :)

2008-09-21 @ 23:07:20
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0