BBQ

Frågar ni mig så finns det inget godare än grillad mat!
Tyvär kan man inte alltid grilla ute när man vill, men då sommarn tittar fram ska även grillen fram så idag åt jag min första grill mat.
Inte direkt en påskmiddag, men en middag med Mr pojkväns släktingar och wow för grillade mat måste jag säga igen!

Så idag har jag mest spenderat tid med Mr pojkväns släkt och nu tänkte jag spela lite sims medan fluffrumpa spelar playstation. Laga mat snart och sedan inviga vår film kväll eller serie kväll dock inte how i met your mother då vi endast har två avsnitt kvar av hela serien och det verkar också vara sista säsogen!
Fråga mig inte hur vi ska klara oss utan how i met your mother för den serien är en del av vårt liv scarry, men sant.



Vi och du Barney, vi och du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0