England you will always be in my heart

Thursday: Barrunda igår med Sandra och Sam co. som vi träffade där.
Vår lilla förfest hos mig kunde inte bli bättre, men när vi väl var ute var det inte det minsta kul. Iaf. inte vad det brukar vara.
Det var alldeles för mycket folk så man fick licksom trängas när man skulle röra sig eller to.m. sitta det vill säga om det fanns sittplatser ledigt.

Nej när ett ställe är överfyllt tackar jag nej då stället är för litet för att rymma så mycket människor.
Efter en timmes träng  sa vi hejdå och drog med Mr pojkvän till max.
Sandra var nyligen i London och vi både blev helt besvikna. Uteställen här gemfört med uteställen där går inte ens att jämföra. Jag vill tillbaka..

Nej ska äta nu och sen dra ner på stan med Linda i det äntligen soliga vädret. Kan det bara sluta blåsa så blir det perfekt!
Bland mina favorit ställen..


Kommentarer
Postat av: jordii

hej!!

Angående i sommar. Jag är ute i sista sekund med semester på jobbet. Ska skriva ledighet nu i helgen.



Men när var det vi hade tänkt åka? När ska jag ta ledigt?

2009-04-10 @ 23:44:15
URL: http://jordiis.blogg.se/
Postat av: jordii

jo men det blir najs. Jag tar tre veckor för att jag ska kanske åka med mamma sista veckan i juni.

Då får vi se till att hitta något inom dom veckorna jag är ledig!! :)



2009-04-11 @ 11:53:09
URL: http://jordiis.blogg.se/
Postat av: blakey

jesus är arg på dig bara så du vet.

2009-04-11 @ 12:08:38
Postat av: Ned!

B: Sameeey gud kommer straffa dig ravani!

2009-04-11 @ 12:42:45
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0