Ett gott skratt förlänger livet

Idag var det allt soligt, men helvete vad kallt!
Vart har det kära sommar vädret försvunnit?
Dem senaste åren har ju sommar vädret inte riktigt vart den bäst då först i början av april och mars har det vart jätte varmt, men sedan har det bara blivit kallare och kallare.

Håller verkligen tummarna för en varm och skön sommar iår och blir det inte varmt snart tror jag det blir dags för en tidig semester!
Fick åtminstone gjort en massa saker och nu är toan i lägenheten klar renoverad så snart är det dags, men vill inte hoppas allt för mycket då det känns som att den aldrig vill bli klar!

Mot kvällen låg jag hemma med Ami och kollade för första gången på "ballar av stål" vilket jag verkligen rekommenderar för er som inte heller har sett. Finns det något jag gillar så är det allt som får mig att skratta.
Komedi och komiker helt enkelt!
Tydligen hade Mr pojkvän också suttit med sina vänner och kollat på roligheter så nu sitter vi här tillsammans och kollar på roliga klipp på youtube och här får ni er alla ett gott skratt:



 


 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0