Friday

Kan ni fatta att jag befinner mig i mitt älskade England och ännu bättre i mitt andra hem Mcr!
Vi landade runt 12 och sedan dess har jag vart och shoppat bokstavligt talat sönder mig och hälsat på mitt gamla jobb.
Resan har knappt börjat och jag stor njuter dock börjar jag känna hur jag verkligen vill flytta tillbaka. Farligt..

Mr pojkvän drog och fikade med sina gamla arbetskamrater och jag drog med Mr pojkväns kusin som faktiskt var till stor hjälp om vad jag skulle köpa och inte köpa trotts att han bara är 12 och kille. Gulligt sånt gillar vi!
Moster Neda kan nog roa barn det trodde ni inte va?

Nej nu ska vi vila och snart måste jag börja muta Mr pojkväns kusin med munkar så vi kan ta och dra till stan igen då hotellet ligger mitt i stan.
Smarte jag glömde såklart kamera sladden så kan ej ladda upp bilderna för dagen, men oroa er inte så snabbt jag är hemma ska jag börja bild blogga om mina dagar här. 
Känner mig nästan som en kines som springer runt och fotar allt och då menar jag verkligen allt.

Perfekt dag ett nu blir det planer för kvällen!

Här är en bild på Arndale centrumet som jag shoppat loss i idag! 

Kommentarer
Postat av: Linda den vackra

"Moster Neda kan nog roa barn det trodde ni inte va?"

hahahahha Nedaaa stackars ungen som fick lida med dig på din shopping runda hahaha

2009-04-06 @ 02:08:17
Postat av: Ned!

hahah jaja han hade skit kul och fick lära sig en hel del om tjejmode, men sen om han någonsin kommer ha användning av det får vi se hahaha

2009-04-07 @ 12:33:05
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0