oh summer

Vilket härligt väder det var idag eller iallafall till runt 6 tiden innan det blev lite små kyligt.
Så skönt att man slipper stora jackor och istället kan ha tunn jacka och öppna skor.
Var och åt med Sam och försöker fortfarande hålla mig borta från tjockis mat nu när jag tränar lite då och då, men den nyttiga maten kommer aldrig gå att jämföra med all pizza, hamburgare, kebab, ja behöver jag fortsätta?

Mot kvällen drog jag hem till Arshi som nyligen kommit hem från Kina där hon var  i två veckor med skolan.
Kina är verkligen dröm resan som alla borde ta och åka till någon gång i livet.
Det finns ju verkligen så mycket att se och göra för att inte glömma den billiga shoppingen.

Förresten idag när jag var med Sam på stan drog vi förbi Cheap Monday en sväng och kollade vad dem hade för nytt. Varje gång jag ser deras baby avdelning blir jag nästan svimfärdig för dem är verkligen urgulliga, men denna gång fick jag to.m. "anit barn Sam" att vilja skaffa barn!
Baby´sar borde vara dem nya accessoarer för oss som är för unga för att skaffa barn. 

Längtar tills jag blir mamma och får klä mitt barn i dessa sötsaker! 
BABY TIGHT BLUE ICE  BABY HOOD AOP BABY TIGHT ICE WASH
BABY NEO JACKET BABY TEE OLD SKULL RED BABY CARDIGAN BLK

Kommentarer
Postat av: blakey

2 die 4. cutest thing ever.

2009-04-24 @ 14:34:25
Postat av: Ned!

Ja våra kids kommer knäcka allas!

2009-04-24 @ 15:12:00
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0