Thursday

Lycka solen tittar äntligen fram och det är hela 16 grader ute wey hey!
Som jag sagt innan ska man inte sitta hemma när det är fint och soligt ute så ska börja klä på mig och bege mig ner på stan och möta Sam.

Fast fick jag välja så skulle jag vilja vara i Mcr nu och ta en runda i Arndale centrum, sätta mig på starbucks för en snabb fika och när jag känner mig klar med stan dra till Trafford och yra runt ettag och sedan avsluta allt med en drink på någon av klubb/barerna i själva Trafford. Visst låter det otroligt lockande snyft?

Nej har ingen tid att slösa, men måste passa på att påminna er om att fjärde avsnittet av The hills har släpps på mtv:s sida så slösa 20 min innan ni drar ut på det avsnittet ifall ni inte sett det än!



Förresten ni har väl sett snyggingens reklamer för sminkmärket Mark:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0