Thursday

Wow har ni sett vädert? Mina läsare era tummar funkade för det är hela 19 grader i min balkong just nu!
Klar packad och får hoppas att jag inte glömt något för om en timme ska jag möta upp tjejerna på centrum och sedan beger vi oss ut i skogen där vår stuga väntar på oss!

Ja iår hyrde vi stuga så vi kan vara för oss själva och grilla och festa ut i sjumilaskogen!
Hur det kommer gå får vi se, men med den här solen och värmen lär inget gå fel.
Fan vad skönt, men alla läsare ha en full och dräglig valborg så hörs vi när alla nyktrat upp sig!


OBS när jag syftade på full och dräglig var detta kanske inte vad jag menade, men ni får ju såklart tolka det hur vi vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0