Tuesday

Jag vägrar gå upp ifall jag inte ser solen!
Vill vakna upp av att solen lyser i mitt ansikte och det är alldeles för varmt för att vara inomhus.
Visst det är viserligen vår nu, men våren är så onödig så kan sommar närma sig snabbare än vanligt.
Håller nu tummarna för att vi ska få fint väder till valborg, men sist jag kollade skulle det blir en regnig valborg!

Ska snart iväg och handla mer till lägenheten för i slutet av nästa vecka har vi räknat med att flytta in så nu måste det handlas och handlas!
Äntligen börjar den här oändliga shoppingen nära sig ett slut fast i ärlighetens namn så är all shopping kul, men Mr pojkvän börjar verkligen tröttna han.
 

Ta en titt på dröm sovrummet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0