Wednesday

Nej det som inte fick hända har hänt!
Regn och grå himmel? Nu till dagen innan valborg hade man hoppats på sol eller åtminstone slippa regnet, men såklart ska det vara dåligt väder.

Forsätt nu alla med att hålla era tummar för fint väder imorgon eller iallafall ni som tror på ett mirakel.
Idag är jag riktigt nöjd med lägenhets shoppingen för fann verkligen perfekta saker så nu är det inte mycket kvar hörre ni.
Tänkte ta en lång och skön dusch, men innan ska jag träna lite. Får dessutom bli ett lång pass idag då det var ett bra tag sedan jag tränade!

Måste också packa för imorgon och kolla vad jag ska ha på mig. Vår plan iår för valborg är inte den klassike sitta i stadsparken och sedan köa en timme för att komma in någonstans. Nej det där tröttnade vi på för ett par år sedan.
För dem som inte gör så varje år lär det vara kul, men samma sak varje år? Nej variation!
Så som förra året då jag och hjärtat tog in på spa hotell istället. 

Time for a nice shower
Jag är som besatt av toaletter och duschar, men det kan väl ändå inte bara vara jag som drömmer om ett badrum som dessa?









Kommentarer
Postat av: raisa

jag är inte så kåt på badrum faktiskt... är mer kåt på sovrum!

2009-05-01 @ 05:15:19
URL: http://metrobloggen.se/raisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0