Tuesday

5 dagar kvar!
Vaknade för några timmar sedan för en gång skull tidigt, men kan också bero på att jag inte alls sovit gott.
Ni vet när man vaknar upp flera gånger utan någon anledning och sedan är det lika svårt att somna om igen.
Har dessutom legat riktigt obekvämt så har ont i hela kroppen, yoho!

Nej nog med gnäll ska snart dra ner på stan och göra några ärenden och sedan blir det lunch med Katta & Sandra.
Får lite Manchester känsla nu igen när jag träffar mina vänner ofta sen jag ska flytta, men såklart denna gång kommer vi ses så gott som det går.
Har tagit mig en titt på schemat och tack gud ser det riktigt bra ut förutom en dag då jag har en föreläsning från 08:15 till 20:00, men visst kan det finnas några timmar hålltimme får man hoppas.
Tatah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0