Friday

Im home now and i'm glad!
Skönt att komma hem och börja om på nytt samtidigt som jag är nervös och rädd för framtiden, men nu gäller det bara att vara på hugget och fixa jobb, fixa med musiken och skrivandet!

Jag kunde inte haft det bättre igår kvällen var mer än galen och ångrar verkligen inte att jag stannade!
Var ju först förfest hos Tamara och sedan drog vi vidare till vårt favorit ställe Ritz och som sagt denna kväll kunde inte börjat och slutet bättre!

Däremot var det länge sedan jag blev så här bakfull!
Ni minns ju förr då jag till och med ettag funderarde på att sluta drick då jag dagen efter mådde helvete, men sedan under min Göteorgs resan då vi festade i princip varje dag i en vecka blev jag inte alls bakfull och sedan dess har det gått bra dagen efter.
Sedan har det ju såklart funnits dagar då jag kännt mig segare än andra, men idag har jag vart nära på att spy x-antal gånger och hoppas verkligen inte att min käre bakfulla är här för att stanna!

Tur att jag hade Sofia med mig på väg till Uppsala då hon skulle hem till Västerås annars hade resan hem idag inte varit ett rent helvete!
Mr pojkvän jobbar natt så är hemma hos föräldrarna och ska sova här ikväll och eftersom att jag fortfarande mår illa blir det en bra natti natt för min del nu, tatah!

Last night:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0